Laulu mun pään sisältä

Kiitos Mirkka tästä. Tuntuu kyllä juuri tältä juuri nyt. (Mutta voi artistia, miksi tuo video on kuvattu kokonaan tässä kelissä... odotin koko ajan sitä että kuva vaihtuu kylmästä lämpimään. Se tois uskoa.)



lähdetään kauas pois
sinne mis on lämmin
ja niin paljon elävämmin
loistaa tähdet ja kuu
ei se voi olla väärin
lähtee maailman ääriin
haluan sun kanssasi poistuu
lähdetään kauas pois
sinne mis on lämmin
ja niin paljon elävämmin
loistaa tähdet ja kuu
ei se voi olla väärin
lähtee maailman ääriin
haluan sun kanssasi poistuu

no mä tsiigaan ulkomaan valokuvia
vertaan niitä ja mun paleltumia
oon mä ottanu kylmältä osumaa
tuntuu että kolhii mua kotimaa
bungalovi heiluu, tuulen voimasta keinuu
tuolla kaukana jossakin
jätän taakse tän ostarin

jo sä lähdit ja menit
ja sä teit mitä suunnittelit
täytyy tehdä miltä tuntuu mitä pitää
ilman toimintaa saa aikaa mitää
kaikki oli mukan matkassani viimeks kun tarkistin
ja mä tilaan taksin
ja tsekkaan seuraavan galaxin
ja jos mä nään lunta ni sen on oltava unta
ei kylmästä tietookaan
tiedä mitään hienompaa
ja mä haluan nähdä ja kokea
en vain loputtomiin asioita hokea
en jämähtää paikoilleen

ulko-oven suulta
puhaltaa lämmintä tuulta
ei oo kylmään paluuta
siis sun täytyy tulla mun luo

4 kommenttia

  1. Mää arvasin että sä tykkäät tästä :)

    VastaaPoista
  2. Oi, tää niin soi meillä repeatilla viime joulukuussa, kun pakattiin kotia kasaan ennen Aasian lämpöön suuntaamista. Hyviä fiiliksiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoijoi, voin vaan kuvitella mikä tunnelman nostattaja tämä on teillä ollut! :) Voisitte kuvata tolle artistille uuden musavideon ;)

      Poista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva saada!